Vold i hjemmet
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Mig og en veninde passer en 8 og 9 årig der siger ders mor og far har holdt dem for munden og taget ders tøj af og de bliv slået og sparke vi spurgt dem om de vil ha hjælp og det vil de gerne  har i åben hvor. Man kan kom forbi sammen med dem

Svar:
Hej ...
Jeg vil først rose dig for, at du har skrevet her til brevkassen og tager et stort ansvar for at hjælpe de børn du passer. Det er virkelig godt gjort :)
I skal kontakte B&U forvaltningen telefonisk i den kommune børnene bor i. I kan finde nummeret ved at google kommunens navn. Der sidder rådgivere der kan hjælpe Jer.                                                                                                                                                                                                                                    Jeg vil anbefale, at du spørger en voksen om hjælp til at kontakte kommunen, det ansvar bør du og din veninde ikke stå alene med alene. Jeg tænker at måske dine egne forældre, en lærer eller en anden voksen du har tillid til rigtig gerne vil hjælpe Jer.
Håber I får kontakt og hjælp til at komme videre, ellers er I velkommen til at skrive et nyt spørgsmål i brevkassen til mig.
Bedste hilsner Rikke