Jeg bang for livet
brevkassespørgsmål af
Magnus
10 år
Jeg bang for min far og jeg lyver for voksen for er bang min far har. En kæreste han slår hun ikke dansk og hun gør alt han siger jeg forstår ike hendes sprog men hun rar når far ike er der er hun den eneste der gir kram hun siger noget forstår ikke men tror det sødt det hun siger min far slog mig fik en flæng vi måtte sig jeg fald ned af min køjseng jeg turde ike sig sandheden

Svar:
Hej Magnus.
Tak for dit brev i brevkassen - ingen forældre skal slå og hvis det sker er det vigtigt det kommer frem, så både du og din far kan få hjælp til det ikke sker igen.
Jeg var med på chatten i fredags og kender din ubehagelige oplevelse hvor din far slog dig og du søgte væk. Pernille fra DMK, som du chattede med, ringede til mig og jeg var med på telefon. Det der skete er ikke i orden og jeg kan godt forstå at du har det skidt!
Du og din far har brug for hjælp og du skal ikke være bange - Jeg vil hjælpe dig og har hjulpet andre børn før med det samme.
Du skal kontakte mig på tlf 20315268. Ring eller send en SMS eller kontakt mig på messenger: SspKristianKilt.
Hvis du hellere vil kontakte din klasselærer er det også en god mulighed - Sig du har brug for hjælp og vis dit spørgsmål til brevkassen og dette svar.
Jeg kan godt forstå du er bange - men du må ikke holde det hemmeligt at din far slår dig så du bløder - Jeg kan og vil hjælpe dig og din far!
Vi har åben i Skanderborg chatten mandag og torsdag kl. 18 - 21. Alle der er rådgivere kender  din chat fra i fredags og er klar til at hjælpe dig - bare kontakt os.
På vegne af DMK teamet
Kristian Kilt