Jul?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Er det for sent at få julehjælp? Er det et sted jeg kan gå hen? Min mor har lige fortalt mig at vi ikke har råd til julen og at der mange ting som hun ikke kommer til at købe i år! Jeg bor mellem Skanderborg og Stilling.

Svar:
Hej.
Tusind tak for dit spørgsmål i brevkassen, hvor er det bare godt du har mod på at søge hjælp og rådgivning.
Desværre har vi været julelukket  - og derfor har vi ikke kunnet svare dig før nu. Jeg håber at dig og familien fik den hjælp som I havde behov for, så det kunne blive en god jul. Der var rigtg mange familier som havde svært med at få råd til indkøb i julen. Priserne er steget og rigtig meget er blevet dyrere at købe. Så jeg ved at mange børn og unge har oplevet det samme som dig. .
Nu er julen jo forbi for denne gang, men skulle I få behov for at søge julehjælp næste år, så må du endelig skrive til os igen - gerne allerede i noevmber - så kan vi hjælpe dig med henvisning til de steder som giver julehjælp i 2024.
Du er meget velkommen til at skrive til os igen dersom du har flere spørgsmål . Vi har også en anonym chat for unge som er åben onsdage fra kl 20-22, her er du også meget velkommen.
Du finder chatten ved at trykke her: Skanderborg | Gruppechat.dk