Hvordan holder man længere?
brevkassespørgsmål af
Peter
15 år
Jeg har lige for nyligt mistede min møddom til min kæreste, vi har været sammen i fire måneder. Men jeg kom bare alt for hurtigt, sådan efter 10 sekunder. Jeg tænkte det bare var fordi det var første gang, men anden gang var der lige så slemt. Er der noget jeg kan gøre for at holde længere, så jeg ikke skuffer min kæreste?

Svar:
hej du :)
Når man mister sin mødom for første gang er det noget specielt og noget man husker resten af livet. Du skal derfor ikke tænke for meget på at du kom meget hurtigt i det at der kan være mange årsager til dette såsom : spænding, begejstring og nervøsitet spiller osse en stor rolle når det er første gang. Inden for den seksuelle verden er der rette mange tekniker man kan bruge for at øve sig. Husk nu på det er en ny verden du er trådt ind i og at øvelse gør mester :)
Jeg vil linke noget til dig som jeg selv har været inde og kigge på og synes at den guider en igennem på bedste vis.
https://drseb.com/da/tidlig-saedafgang/hvordan-holder-man-laengere-i-sengen/
PS: husk at bruge beskyttelse for at holde kønssygdomme væk
Ha det rigtig godt og held og lykke med det :)