Festival
brevkassespørgsmål af
Den håbefulde
15 år
Hej
Tror I vi nogen siden får festivalen tilbage? Alt blev lukket i år. Festen og alle vores muligheder for at samle penge ind til klubben. Det var hårdt og et tab for mig og mange af mine venner. Nu snakker vi meget om vi får lov til at åbne i 2021. Ved I noget om det? Eller har et bud på det?
Den håbefulde :)

Svar:
Hej håbefulde
Det er et rigtig godt spørgsmål og nok også et mange stiller sig selv. Det var hårdt for rigtig mange, som havde glædet sig til alt hvad der hører sig en festival til. Det har været et hårdt og meget anderledes år i år og derfor er der nok også et ekstra stort behov, for at få vished eller et håb om noget der ligner det "gamle".
Retningslinjerne kan ændre sig hurtigt, så det er nok svært at give en garanti for noget, men Smukfest har lavet en rigtig god liste med FAQ på deres hjemmeside. Det lyder til, at de arbejder hårdt på at der kommer en festival i 2021 med forskellige scenarier i spil. Du kan læse om deres corona-løsninger og andre gode ting her https://www.skanderborgfestivalklub.dk/corona
Håber det giver dig og dine venner svar på noget af alt det i snakker om.
Med venlig hilsen
Bianca fra DMK