Utro kæreste?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hey cyberhus Jeg bekymret fordi jeg tro min kæreste skriver med andre piger. Han gemmer altid sin telefon for mig. Jeg tro der er en anden pige. Jeg har prøvet at spørger ham, men han snakker altid uden om. Han er altid sammen med hans vene gruppe som består mest af piger og når de er sammen må jeg aldrig komme med. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hey pige på 16 år!
Tak fordi du skriver her til brevkassen:)
Et forhold bygger på tillid og for at man kan have tillid til hinanden, så kræver det at man også han være ærlige. Jeg kan godt forstå at du bliver bekymret, hvis din kæreste gemmer sin telefon væk. Så virker det jo netop som om han skjuler noget for dig. Jeg tænker at du skal konfrontere ham med din bekymring for at han skriver med andre piger igen, og hvis du får en opfattelse af, at han taler udenom, så ville jeg også konfrontere ham med det.
Så længe du ikke ved hvad der foregår i hans liv, og så længe du har en oplevelse af at blive holdt udenfor, så virker det ikke som om at jeres er lige eller i balance.
Jeg synes du skal følge dit hjerte og din mavefornemmelse. Fremfor alt skal man være glad for at have en kæreste og føle sig set og elsket og værdsat - det fortjener du i hvertfald <3
Kh Maria Ungekonsulent