Bar svært
brevkassespørgsmål af
Mille
13 år
Hej. Eller det fordi jeg har prøvet og skrive før og så turde jeg ik helt og ringe for det ku jeg ik så meget li men jeg ved ik. Men så prøvede jeg det på chatten men det forstod i ik men det okay men hvis jeg ku ik li det det du sagde med en underretning men det lød ik så farligt som hvis far sir nogen får det og vide. Men det også fordi jeg har det okay nogen gange er det bar lidt svært og det var det jeg ik rigtig ka finde ud af

Svar:
Kære Mille
Hvor er det godt du skriver igen, nogen gange kan det være svært at skrive et godt svar tilbage.
Jeg synes det bedste du kan gøre er, igen at prøve vores chat. Lige nu har vi ekstra god tid, da vi har ekstra åbent. Vi har åbent 10:00-14:00 mandag til torsdag samt tirsdag fra 16:00-19:00.
Du finder os på cyberhus.dk - også nederst på siden er der nogle " grønne kasser " - Du kan trygge på den der hedder " Middelfart ".
Der kommer en ny side, og der er en boks hvor du kan skrive : kø, 1234, bussemand - Det betyder intet også trykker du på knappen " stil mig i kø"  også kommer du iggennem til os.
Du må gerne skrive til os der inden, at du har skrevet til brevkassen, og du gerne vil have hjælp her inde. Det betyder INTET om man er god til at stave, vi skal nok forstå hvad du skriver.
Jeg håber du har lyst til at møde os derinde.
Bedste hilsner og tanker fra Dorte.