Mit problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hi Cyberhus, mine forælder er begyndt at slå og skændes med hinanden, min far er begyndt at drikke og min mor er begyndt at tage stoffer, det bliver ved med at slå mig og jeg ved ikke om det er min skyld, jeg tror jeg skal hente kniven og afslutte det her, hvad skal jeg gøre? Råd: Snak med det med en god ven. Ring til BørneTelefonen. Find en voksen fhx. En lærer.

Svar:
Hej,
Tak fordi du har givet dig tid til at skrive ind til Cyber-hus brevkasse.
Det lyder virkelig ikke rart at dine forældre har de udfordringer. Har du prøvet at tale med din lærer om det? Er der andre i din familie der ved at dine forældre har de udfordringer? Jeg vil anbefale dig og få noget hjælp fra en voksen som du kan stole på for børn skal ikke gå rundt og have det på den måde.
Jeg håber virkelig du får noget hjælp hvis ikke er du altid velkommen til at skrive til mig igen.
Hilsen Janne