Mit liv efter corona
brevkassespørgsmål af
post-pige-corona
16 år
Ja, så er vi på den anden side eller...jeg er vist ikke!
Alle taler om det er godt vi er tilbage på skolen, fester og alt det der. Men jeg har elsket stilhed og bare at være hjemme med få gode venner og jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg får fortalt det til andre. Alle hjupler og det virker helt forkert bare at være mig og være glad for at være sammen med få venner. Jeg drikker heller ikke alkohol så det er svært at gå til fester.
Så har virkelig brug for et par gode råd fra jer. Hvordan får jeg fortalt at jeg helst er fri for alle festerne, alt larmen, alle de fulde. Tror ikke jeg passer ind i det almindelig fællesskab.
Vil også gerne vide om der mon er nogle steder omkringi Espergærde eller Snekkersten hvor jeg kan komme og ikke skal være en del af en udadvendt festkultur men kan hygge mig i mindre grupper?
Håber at høre fra jer :)

Svar:
Kære dig.
1000 tak for din besked. Jeg synes du er meg cool du skriver netop om det emne. Du skal vide at der er mange der har det ligesom dig. Det er måske bare ikke så mange der siger det højt. Det er ligeså fint at kunne lide det rolige liv som at kunne lide livet med fester og gang i den. Jeg tror det vigtigeste er at  du er ærlig, måske tør andre også sige det højt, hvis du gør.
Jeg tror det er vigtigt du finder det miljø du trives bedst i. Prøv om du kan være dig selv.
Vi er alle forskellige ♥️
Håber du kan bruge mit svar, ellers er du altid velkommen til at skrive igen.
Ønsker dig en god og stille sommer.