Hvordan scorer jeg hende den flotte med stramme bukser i klassen?

brevkassespørgsmål

Hvordan scorer jeg hende den flotte med stramme bukser i klassen?

brevkassespørgsmål af
Marctor
16 år
Oprettet 4 år 3 uger siden

Hej, der er denne her super røv fkn flotte pige i klassen. Når hun har stramme bukser på, kan jeg se det hele, jeg bli'r liderlig. Hjælp!!

Jeg vil rigtigt gerne score hende. Men hun er langt over min liga. Hvordan scorer jeg, hvordan kommer jeg tæt på hende uden at ende som Morten østergård.

Svar: 

Hej Marctor

Det lyder dejligt, at du går i klasse med en, du synes ser så flot ud. Og jeg er glad for at høre, at du ikke kunne tænke dig at gøre som Morten Østergaard. Lige med ham, havde han rørt upassende ved nogen han var chef for. Så lige i din situation, tror jeg ikke du ender som ham. Men det er en rigtig god idé at lade være med at røre ved nogen, fx på låret, før man er ret så sikker på, at de godt kunne tænke sig det. Og er man i tvivl, må man spørge. Hvis man godt kunne tænke sig at blive rørt ved, så er det jo en ret så dejlig ting at blive spurgt om.

En god måde at score på, er måske at starte med at snakke med hende og lære hende lidt bedre at kende. For selvom du føler hun er "langt over din liga", så betyder det for rigtig mange mindst lige så meget, at man er sød, sjov, er spændende at snakke med eller andet. Det er tit nemmest, hvis man finder noget, man begge to er interesseret i, måske musik, sport, film eller noget helt andet. Måske du kan prøve at lægge mærke til om hun nævner noget, eller spørge nogen af hendes venner. Det kan også bare være snak om ingenting, gå hen i frikvarteret og sige det hun sagde i timen var fedt sagt eller spørg om du må låne en blyant eller noget. Og så kan du måske lidt hen ad vejen også prøve at komme med nogen jokes eller komplimenter, så hun kan mærke, at du er interesseret i hende - eller simpelhen bare fortælle hende det.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen

Agnete

Agnetes billede
Agnete har svaret på dette spørgsmål

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program