Jeg har ikke spist i tre dage.
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Jeg hader at min veninde har alt.
Genert
Hej cyberhus
jeg har det lidt svært for tiden og ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med mig selv.. jeg har siden jeg blev født været genert. dvs jeg er født genert.. nu er jeg 22 år og det begynder bare at gå mig mere og mere på nu hvor jeg har fået et fuldtidsjob og er sammen med...
ikke selvmord
hvad kan man gøre hvis man har været steder og gjort ting der har fået forskellige myndigheder tror at man har haft og har selvmordstanker og ikke ville kunne tage afstand fra det. Har aldrig ville dø, folk misforstår og har misforstået mig og er altså ikke til fare for mig selv. jeg har bare...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


