1447618421
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Stolthed og køn
Kan man være stolt af at være dreng eller mand? Der er mange piger og kvinder som er stolte og siger “Girl power” og kalder sig selv gudinder. Men må mænd det? Jeg synes det er sårende hvis mænd og drenge ikke må have samme stolthed som piger og kvinder.
Jeg hader mit liv. Jeg er alene og ensom.
Hej. Jeg hader mit liv. Mildt sagt så har jeg det adhelvedstil. Jeg har ingen venner (bogstavligtalt) jeg har ikke haft nogle venner siden 6 klasse, jeg går i 10 nu. Jeg er deprimeret og det har jeg været siden 5 klasse. Jeg hader alt ved mit liv. Der er Slet ikke noget indhold. virkelig intet....
Top eller bh?
Selv om jeg kun lige er blevet 13 er mine bryster vokset meget den seneste tid. De er store og de strutter. Jeg går stadigvæk bare med top og ved ikke om jeg bare skal forsætte med det eller gå over til bh? Og skal det så være bøjle-bh eller en der bare går rundt om? Jeg ved ikke noget om det....
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


