scoretriks til en dreng

forumspørgsmål

scoretriks til en dreng

forumspørgsmål af
Anonym
Oprettet 9 år 2 måneder siden

Halløjsa:-)

Ville bare hører om der var nogle gode scoretirks.. Altså jeg er en dreng og jeg er ikke serlig god til at score såå... Er der nogle gode scoretriks, så ville jeg være glad ;-)

Kommentarer

hej dreng :) ja som du skriver skal du bruge nogle score triks, men jeg bliver itvivl om du mener af hesyn til fest eller der er en pige du godt kan lide. men hør godt efter nu. der er ingen score triks som sådan, ingen repliker for piger syntes det er vildt plat at høre på, men vær dig selv og prøv og fald i snak med en pige du godt kan lide, men pas på med at hun ikke har en kæreste da du kan risikere at få en omgang. 

234

her er lidt hjælp, du skal aldrig være for sej eller prøve på at være sjov, medmindre du ved du er en lille komiker!

 

208

 En idé er du aldrig skal prøve at bruge replikker fra serier, piger ved hvis du gør det, og så virker du så desparat efter en kæreste, at du ik lige havde tid til at fortælle hende noget ordentligt. 
Piger falder for følelser, ikke drenge der prøver at spille smarte. 

Held og lykke

214

Hejsa :-)
- Jeg er en pige på 15, så jeg ved godt hvordan drenge gør når de 'PRØVER' på at score. For det første.. UNDGÅ de der ''Jeg har mistet mit nr, må jeg få dit.. Gjorde det ondt da du faldt ned fra himlen, for du ligner godt nok en engel'' osv.. dem hader piger bare. Det du kan gøre, det er at være digselv.. Slap af, og bare spring ud i det :-D Tag en dyb indånding inden, og det er ingen forbrydelse at virke klodset, det er faktisk meget sødt :-D
- For det andet skal du ikke prøve at ændre på dig selv for at score en pige.. Hvis hun ikke kan ha' at du er som du er, er hun ikke det værd. Som man siger; ''Der er andre fisk i havet'' eej.. men jeg mener det, du skal bare være dig selv.

C-Ya, mina :-)

241

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2017 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Insafe- & Daphne program