Usikker på seksualitet...

forumspørgsmål

Usikker på seksualitet...

forumspørgsmål af
oliver
16 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

 

hej gutter

jeg er en dreng på 16. Jeg har altid følt mig lidt speciel blandt andre drenge, og tror jeg til fyre. 

jeg har ofte skrevet med fyre, og har haft noget med dem(:

er der andre fyre som er til fyre? skriv da også gerne din snap hvis det er(: møs til folket

Kommentarer

Jeg er også til fyre, og leder efter en at skrive med

503

feeeedt(:

 

531

Vi kunne da begynde at skrive samen

470

Vi kunne da lave noget sammen

479

wuhuuu, hejsa

484

Hej hej

469

hva så? - går det godt?

489

Jeg er selv Bøsse og jeg er også sprunget ud som bøsse. Det er det bedste der er sket for mig.

467

cool?

432

Jeg har dog ikke nogen kæreste selv om Jeg gerne ville

456

yea same):

446

Men det er lidt trist ikke at have nogen kæreste

479

yea forstår dig);

459

Er du der stadigvæk oliver

463

Hvorfor har du ikke fået nogen kæreste endnu

461

hmm, tror bare ikke rigtig fyren har været der.. hvorfor har du ikke?

473

må jeg høre om hvordan du gjorde?

 

416

Det går mega godt, dig?

460

Jeg har også haft noget med nogen drenge og er i tvivl om jeg er til drenge.

Hilsen Søren på 14 

456

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program