Vil kneppe min søster
brevkassespørgsmål af
Liderlig
14 år
Min lillesøster har fået kæmpe kasser og det fucker med min hjerne tror jeg for det er sku ik normalt og se en pige der har D skål tror måske der 1 anden der har det og hun går i 9 på min skole
Har gjort nogen klamme ting som spille pik med hendes undertøj mest for jeg ville få tanken ud af hovet og tror osse det hjalp i starten men nu her for noget tid siden hørte jeg rygter om en fra 8 havde bollet med min søster, så sagde til alle det var rygter og min søs var for lille til og have sex, og tror det gjorde ham sur for han sendte alle de billeder han tog da de havde sex til mig
Prøvet bare og være en god storebror og beskytte min søsters omdømme men onanerer hele tiden af de billeder og har aldrig set frækker bryster på en pige, overvejer tit og tage dem frem mens hun sover. Har bare tænkt på hvad der ku ske ved det hvis hun vågnet og er osse pænt bange for hun finder ud af jeg har de billeder, tror ik j har sagt noget til hende men stadig.
Har snakket med min ven om det og han vil osse gerne prøve hende så vi vil prøve og få en trekant med hende, for han har hørt fra hans lillesøster som går i klasse med min lillesøster at hun godt vil ha en trekant. Derfor vi tænkt det var den nemmeste måde for mig og få fisse af hende.
Hvordan undgår man det bliver akavet bagefter

Svar:
Hey Liderlig
Det er rigtig godt du skriver, for det er lidt af et dilemma. Jeg synes ikke helt problemet handler om hvordan du undgår at det bliver akavet, for jeg tænker, under ingen omstændigheder at du skal have sex med din søster. Det er ret enkelt...det går altså bare ikke.
At du tænder på din søster, og har fantasier om hvad du kunne have lyst til at gøre, er der ikke noget forkert eller underligt i. Det er der mange der oplever, og det er helt i orden. Det er netop det fine med en fantasi. Man kan forestille sig de vildeste ting. Noget andet er at leve en fantasi ud i virkeligheden. Det kan nogle gange lade sig gøre, og andre gange er det ikke en mulighed. Det her er altså et af de tilfælde, hvor fantasien ikke skal leves ud i virkeligheden. Heller ikke din tanke om at prøve at tage hendes bryster frem når hun sover. I lovens forstand er det du beskriver, altså at røre ved nogen eller tage tøjet af nogen mens de sover, et seksuelt overgreb. Altså ligesom en voldtægt...det er altså bare slet slet ikke i orden.
Selv hvis det var noget du og din søster talte om, og hun også havde lyst til at være sammen med dig, så er det med at have sex med sin søster faktisk slet ikke er lovligt, så konklusionen er igen ret enkel. Din fantasi, må forblive en fantasi.
At du har lyst til sex, er helt naturligt, og forståeligt, men du må på udkig efter en anden pige, som du kan være sammen med. En pige der også synes du er fræk og lækker, og som også har lyst til at lave noget seksuelt med dig.
Jeg bliver nødt til lige at kommentere på det her med de billeder som den her fyr har sendt til dig. Nu ved jeg ikke om din søster ved, at han har taget billeder da de havde sex? Hvis ikke hun ved det er det bare IKKE i orden. Lige meget hvad er det på ingen måder i orden,at han deler billederne med dig. Det handler både om at det er vildt grænseoverskridende i forhold til din søster. Og så er det også ulovligt. Da din søster er mindreårig gør den her fyr sig skyldig i at dele børneporno. Hvis du har billederne gør du dig skyldig i at være i besiddelse af børneporno. Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at slette de her billeder øjeblikkeligt, og bede den her fyr om at gøre det samme. Som du måske ved er deling af billeder, og særligt seksuelle billeder af mindreårige noget politiet er blevet meget opmærksomme på, og tager meget alvorligt. Men det er lige så vigtigt, at det er forkert i forhold til din søster. At dele og være i besiddelse af den slags billeder uden hun ved det og har tilladt det, er voldsomt grænseoverskridende, og svarer til at begå seksuelt overgreb mod hende. Det er ikke i orden.
Jeg kan høre du gerne vil være en god storebror, så her er en mulighed for at tage ansvar og gøre det rigtige ved at sørge for at få her de billeder slettet med det samme.
Hør...man kan sagtens blive overvældet af den her følelse af liderlighed, og føle at man bare skal leve sin fantasi ud i livet, og tilfredstille sin lyst. Men det er aldrig i orden, hvis det går ud over andre, og det tænker jeg det her vil gøre. Du har intet forkert gjort, så længe din fantasi, bliver ved med at være en fantasi.
Det er jo heller ikke din skyld at den her fyr sender dig billeder af din søster. Men nu har du dem, og hvad du gør med dem nu er dit ansvar.  Se at få dem slettet, så du ikke er med til at begå overgreb på din søster.
Mange hilsner Lasse