Veninde hjælp

brevkassespørgsmål

Veninde hjælp

brevkassespørgsmål af
Nadja
16 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Min veninde vil gerne prøve analsex men hendes kæreste er for stor så hun vil gerne prøve med min kæreste og så vil hun gerne at jeg skal gøre det med hendes kæreste da hun ved jeg har gjort det i lang tid og er lidt trænet. Men hvad nu hvis min kæreste bliver forælsket i hende og kan en meget stor penis skade mig bagi min veninde siger den er 18 centimeter lang og 16 cm i omkreds

Svar:

Hej Nadja

Det er lidt at en presset situation, du står i med din veninde, og jeres kærester.

Jeg vil gerne svare på dit spørgsmål, om der kan ske noget, pga din venindes kærestes penisstørrelse. Men først får jeg lige lyst til at spørge. Har du overhovedet lyst til at det her bytte skal foregå? Når jeg læser dit brev, synes jeg nemlig ikke det lyder som noget du egentlig vil. Nogle mennesker lever i åbne forhold, og får det til at fungere. Jeg tænker de fleste ikke ville bryde sig om at skulle dele kæreste, og det lyder som om du heller ikke har særligt meget lyst.

Jeg kan godt forstå din veninde kan være lidt nervøs, men det er ikke helt rimeligt, at du, så skal rodes ind i det. Det virker mere rimeligt, at din veninde finder ud af om hun vil have analsex med sin egen kæreste. Og hvis hun vil, må hun finde en god måde at gøre det på, så hun føler sig tryg i det. Og hvis hun ikke kan det...ja, så skal hun måske bare lade være med at have analsex. Det var som sagt, en tanke jeg lige havde brug for at dele med dig.

Og så er der det her med om du kan tage skade. Her tænker jeg at ro og tryghed er koden. Det er klart at en meget stor penis, godt kan gøre ret ondt, hvis man ikke går meget stille og roligt frem.
Går man til gengæld stille og roligt frem, så ringmusklen, og endetarmen lige så stille kan udvide sig, og vende sig til størrelsen, burde det ikke kunne skade. Brug rigeligt med glidecreme, så det hele glider lidt lettere, og vigtigst af alt. Lav en klar aftale om at det er dig der styrer tempoet. Det er dig der bestemmer hvor meget og hvor hurtigt har kommer ind i endetarmen. Og i det sekund du siger stop, så betyder det STOP.

Som sagt, synes jeg det lyder som om du slet ikke har lyst, og så skal du under ingen omstændigheder gøre det. "Problemet" er som udgangspunkt din venindes. Måske bør du overveje om du skal sige fra overfor det her forslag?

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål