ved ik hvad jeg skl gøre
brevkassespørgsmål af
dreng
13 år
hej jeg er en dreng på 13 år. jeg har på det seneste begyndt at blive meget intresseret i min moster nok på grund af pubertet men en dag var jeg nede og handle med min moster og hun bugger sig så ned for at tage en varer og så tænker bare ikke lige orndeligt så jeg tog hende på røven og hun grinte bare og jeg drømmer om at have sex med hende om natten men nok bare på grund af pubertet

Svar:
Hej Dreng
Jeg tror du har helt ret. Det har helt sikkert noget med puberteten at gøre, og det er faktisk helt almindeligt. Når man kommer i puberteten begynder hormonerne at vælte rundt i kroppen, og man bliver ret nysgerrig på alt det her omkring sex. Det er helt normalt at man drømmer om seksuelle ting om natten, og det kan sagtens være om mennesker man kender. En veninde, en lærer, eller en moster. Så det at du har det sådan her er fuldstændig normalt.
Men hey....det duer altså ikke at du tager din moster eller nogen andre røven. Det er meget naturligt at du kan have lyst, men din mosters røv, eller andre pigers/kvinders røv er altså ikke et tag selv bord, for dine fantasier, så der bliver du nødt til at lægge låg på, og styre lysten. Din lyst er helt okay, men det er ikke okay at du handler på lysten og rører røve der ikke selv har lyst til at blive rørt.  Selv om din moster bare grinte, kan det sagtens være hun synes det er mærkeligt eller ubehageligt, og bare ikke lige vidste hvordan hun skulle reagere.
Så du bliver nødt til at finde andre måder at få luft for dine lyster. Du kan onanere til tankerne om din moster, eller en anden pige. DU kunne også finde en pige som faktisk har lyst til at blive taget på røven, som du så kan gøre det ved. Når piger kommer i puberteten, får de samme tanker og lyster, så det er helt sikkert ikke umuligt at finde en pige der har lyst til drenge, og måske også lyst til at blive taget på røven. Måske er der en pige i din klasse, som du er tæt på. En du har følelser for, som du kan lære bedre at kende? En du kan blive så tæt med, at I  begge to får lyst til at røre og blive rørt ved.  Det vigtige er at du ikke rører ved nogen der ikke tydeligt har givet udtryk for at de har lyst til at blive rørt på den måde.
Mange hilsner
Lasse