Pikhoved skal ud af skindet!
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hey. Når jeg sommetider sider og onanere og pikken er blevet stiv, kan man se pikhovdet, er man så klar til at tage selve hovedet ud af selve skindet? For når min pik den er stiv, så kan jeg tage en hel del af hovedet ud. Hilsen K.

Svar:
Hej K.
Ja, du er ved at være klar til at "tage hovedet ud af skindet". Det hedder at trække forhuden tilbage. Vær forsigtig, så det ikke kommer til at gøre ondt når du onanerer, den skal nok slippe.
Da du var barn havde forhuden det formål, at beskytte det følsomme pikhovedet, og at holde snavs og bakterier væk under forhuden. Nu er din forhud ved at løsne sig, så derfor er det ekstra vigtigt, at du vasker det hvide lag væk, som siddet lige under pikhovedet, når forhuden er trukket helt tilbage.
Venlig hilsen Mette Mach