Vaskning

brevkassespørgsmål

Vaskning

brevkassespørgsmål af
"Adam"
13 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

Hej. Når jeg vasker mig under forhuden og bag hovedet tager jeg noget intim sæbe i hånden og får lidt vand i fra bruseren og hælder det ned på og bag hovedet. Er det d. Fin nok måde og gøre det på eller skal jeg bide smærten i mig og gnide sæbe på og nah hovedet. Tak

Svar:

Hey Adam

Du kan sagtens nøjes med at skylle med bruseren uden at gnide på hovedet.

Men der er ingen grund til at du bruger sæbe. Faktisk kan sæbe øge risikoen for at det klør fordi huden tører ud. Lunken vand som du skyller pikken med er rigeligt.

Smerten bliver mindre og til sidst forsvinder den helt, når din pikhoved vender sig til at blive rørt ved.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål