Våde drømme

brevkassespørgsmål

Våde drømme

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Hej. er det normalt at få en våd drøm hvis man ikke har onaneret i en uge? Jeg har oplevet det et par gange og synes at det er lidt mærkeligt at der kun går en uge. Kh dreng på 13 år

Svar:

Hej med dig

Ja, det er helt normalt at have våde drømme. Det behøver ikke have noget at gøre med, om du har holdt pause med at onanere eller ej. Våde drømme kommer og går. Nogle har rigtig mange af dem, andre har aldrig haft en våd drøm.

Hvis du er én af dem som har våde drømme, kan der også være perioder hvor de kommer oftere. I teenageårene, hvor kroppen udvikler sig og er fyldt med hormoner, er det helt almindeligt at have våde drømme ind imellem.

Det er altså helt normalt.

Mange hilsner Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål