Brevkasse

Forskelsbehandling?

Hej Cyberhus. Jeg har to ekstremt gavmilde og kærlige forældre, som jeg er ekstremt taknemmelig for. De gør rigtig meget for mig og min søster, og det er jeg selvfølgelig klar over og glad for. Dog er der et punkt, hvor jeg har lagt mærke til at de behandler mig og min søster lidt forskelligt,...

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg ved ikke hvad jeg er

Hej jeg ved ikke hvad min sexualitet er jeg tror.nogle gabge jeg er bi og nogle gange hetro jeg har været kærster med en pige men det holde 3 dage jeg slig selv op jeg tror det er fordi jeg gøglet mig presset for hun er den eneste der ved jeg tror jeg er bi og men jeg kunne ikke rigti lide hende...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

HVORDAN

hallo hvordan scorer jeg en 7 klasse hvis jeg gør i 6??

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål