Udseende forneden

brevkassespørgsmål

Udseende forneden

brevkassespørgsmål af
Lea
13 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

Jeg må kun være sammen med en enkelt veninde her i coronatiden. Vi er så ret meget sammen og har også sovet sammen. Det er første gang jeg har haft mulighed for og studerer en anden pige. Vi er næsten lige gamle, jeg er ca to måneder yngre end hende. vi har også ca. lige store bryster. Men vi er vildt forskellige forneden. Mine kønslæber hænger forneden som sådan to flapper og er helt synlige. Min veninde derimod, hendes revne den slutter fuldstændig tæt hele vejen rundt og først når hun spreder benene helt ud kommer hendes kønslæber til syne. Jeg synes bare det er så smukt og jeg er ked af mine hænger så meget ud. Min veninde siger godt nok jeg ikke skal ta mig af det og at jeg bare skal være glad for at det hele fungere så fint dernede som det gør med klit og sådan, og at jeg er pæn som jeg er, men jeg er alligevel lidt ked af det. Det er første gang jeg har nogen og sammenligne mig med. Hvad er mest almindeligt, at kønslæberne er skjult eller de hænger og dingler? Vil det ændre sig når man blir ældre? Min veninde synes jeg er sexy nok men hvad vil andre sige? På forhånd tak for svaret

Svar:

Kære Lea

Det er helt naturligt at være nysgerrig på hvordan man ser ud i forhold til andre. Når man er teenager er det nok også meget normalt at være ret kritisk overfor sig selv, så når du synes at din veninde er pænere end dig, tænker jeg egentlig at din tanke lyder som en helt almindelig tanke for en 13-årig pige.

I forhold til hvad andre vil sige og tænke, giver jeg din veninde 100 procent ret. De vil synes at du siger helt perfekt ud. Der er nemlig ikke en bestemt måde at se ud på. Kønslæber er lige så forskellige som ører, næser og alt andet på kroppen. Kig eventuelt linket her: http://www.kussomat.dk/kkdkpix.html#  hvor forskellige kvinder har fotograferet, hvordan de ser ud for neden. Som du kan se er der lige så mange forskellige kønslæber, som der er forskellige piger/kvinder og der er ikke en rigtig måde at se ud på.

Dine kønslæber er 100 procent sikkert lige så sexy som din venindes, og dem der i fremtiden kommer til at se dine kønslæber vil slet ikke være så kritisk, som du selv er. Dem som du kommer så tæt med, at de ser dine kønslæber, er formodentlig nogen der er interesseret i hele dig.  Nogen der har stærke følelser for dig. Derfor vil de slet ikke kigge på dig med samme kritiske øjne som du selv gør.

Dine kønslæber er perfekte som de er, og de passer lige præcis til dig. Det vigtige er at alt fungerer som det skal, som du selv skriver.

Mange hilsner Susan

Susans billede
Susan fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål