Tyk pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg tror der er. Noget galt med min penis når jeg prøver at tage et comdom på passere det slet ikke kan ikke få min penis igennem den ring der er på et condom hvad gør jeg tror min penis er for tyk

Svar:
Hej med dig,
Det lyder da som en temmelig træls situation. Kondomer fås i mange former og størrelser (og farver og smagsvarianter), og de kan som udgangspunkt udvide sig rigtig meget. Så det burde være muligt at finde et, der passer til din penis. Måske du bare ikke har fundet det rigtige endnu? Det kan i hvert fald være en god idé, at du prøver dig lidt frem, og tester forskellige mærker og størrelser. Så er jeg sikker på, at du ender med at finde et, der passer lige til dig.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv