Inden du selv stiller et spørgsmål

Tandlægebrevkassen svarer kun på udvalgte spørgsmål

OBS: Tandlægebrevkassen modtager så mange spørgsmål, at vi ikke kan give alle svar. Du kan derfor ikke være sikker på at få svar, hvis du stiller et spørgsmål til tandlægen.

For at så mange som muligt alligevel kan få hjælp, har vi fundet frem til de spørgsmål vi oftest modtager omkring tænder, og samlet dem i en oversigt, som du kan finde her

Flere visdomstænder

brevkassespørgsmål

Flere visdomstænder

brevkassespørgsmål af
Line
27 år
Oprettet 6 år 7 måneder siden

Hej

Jeg er en kvinde på 42 år. Jeg har alle mine visdomstænder, og oplevet, at der er kommet nye visdomstænder frem efter at de eksisterende er blevet fjernet. Jeg har netop fået fjernet d. 3 visdomstand i undermunden i venstre side, og vil nu gerne spørge, om du kan fortælle hvor mange visdomstænder man kan "risikere" at få, og hvad der er årsagen til, at der bliver ved med at dukke nye visdomstænder op.

M.v.h.

Line

Svar:

Hej med dig

Cyberhus er et rådgivningstilbud til børn og unge mellem 9-23 år.

Vi modtager mange spørgsmål, og for at sikre at vi kan give alle børn og unge i vores målgruppe svar, bliver vi nødt til at sortere spørgsmål fra andre fra.

Vi henviser istedet til egen tandlæge.

Venlig hilsen
Niels-Christian