Tak for jer!
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Cyberhus, har ikke noget spørgsmål denne gang, men bare en besked til alle bag jeres team og denne hjemmeside:) Tror jeg snakker på rigtig mange af jeres brugeres vegne, når jeg siger at jeg synes det er så fedt at der er nogen fantastiske mennesker som jer der tager sig tid til at besvare unges problemer og altid står klar med et godt råd med på vejen. Jeg vil vædde med, at det garanteret er rigtig tidskrævende for jer at skulle læse alle spørgsmål igennem og komme op med et brugbart svar, især når i ikke engang bliver betalt for det. Så synes bare i skulle vide, at jeg har kæmpe respekt for det i gør, og verden har brug for flere mennesker som jer <3 Så endnu engang, tusind tak for jeres arbejde og dedikation til denne hjemmeside, ved at der er så mange unge som sætter pris på det, så fortsæt endelig med jeres fuldstændig fantastiske arbejde! <3

Svar:
Kære du
På vegne af hele Cyberhus-Teamet vil jeg bare gerne sige tusind tak for din virkelig fine besked! Det gør os SÅ glade, når vi får beskeder som din, for vi er rigtig stolte af det arbejde, vi udfører, og vi elsker at kunne hjælpe jer, der bruger Cyberhus, så det er bare så skønt at høre, at det giver mening for jer, der kommer her. Det varmer altid helt vildt, og jeg skal nok sørge for at give din besked videre til alle vores rådgivere :-)
Du skriver, at verden har brug for flere mennesker som os, men jeg vil også bare gerne påpege, at verden også har rigtig meget brug for unge som dig, der tør tale om de svære ting. Alle mennesker oplever engang imellem, at livet er svært, og det kan være rigtig sårbart og endda skræmmende at skulle åbne op overfor andre, Derfor er det vigtigt, at der er nogen, som tør gå forrest og vise, at det er en styrke at kunne tale om det, der gør os kede af det, og at det ikke noget, man skal føle, at man skal holde skjult. Så derfor skal der også lyde et stort tak til dig og alle de andre unge, som bruger Cyberhus. Cyberhus ville ikke være det samme uden jer, og I er med til at vise vejen for dem, som måske ikke ellers ville turde åbne op, når de har brug for det.
Kæmpe knus,
Dagmar