Tak

brevkassespørgsmål

Tak

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 2 år 9 måneder siden

I må unskylde at det ikke er et spørgsmål. Men jeg ville bare sige tak for alt den hjælp jeg har fået her fra cyberhus, det har hjulpet mig riktig meget. Jeg har kun brugt cyberhus  i nogle måneder, men det har virkelig gjort mig glad at jeg Kan skrive ind til nogle jeg ikke skal se ansigt til ansigt. Så tak. Jeg er glad for jeres hjælp<3

Svar:

Kære dig

Tusind tak for din besked. Vi er så glade for at du godt kan lide Cyberhus og bliver glad af at være her.

Din besked er sendt videre til alle de frivillige rådgivere <3

Rigtig dejlig sommer til dig

Kærlig hilsen

Camilla