Søvn

brevkassespørgsmål

Søvn

brevkassespørgsmål af
Silje
14 år

Hej

kan man sove med en pik i skeden?
min kæreste og jeg har haft sex men undre os tit over om man kan sove med en pik i skeden. Han siger at han føler sig tryg når han har den i mig, og jeg vil da gerne prøve det. men kan man overhovedet?

Svar:

Hej Silje

Hvor er det fantastisk at der kan blive ved med at være ting vi endnu ikke er blevet spurgt om, efter at have lavet brevkasse i mere end 15 år, og super godt at du spørger, når du undrer dig.

Kan det overhovedet lade dig gøre at han har sin pik oppe i dig, mens I begge sover? Jeg må indrømme at jeg ikke har hørt om det før, og jeg har lige snakket med de andre rådgivere, og de har heller ikke.

Jeg tror at det vil være meget svært i virkeligheden. Mest af alt fordi jeg tror, at han helt automatisk vil glide ud af dig, når hans pik stopper med at være stiv, og det vil den med garanti gøre, ret hurtigt efter at han falder i søvn.

HVIS det faktisk kunne lykkes, vil jeg være lidt bekymret for om det kunne give problemer. I første omgang kunne jeg forestille mig at det kunne risikere at give en del hud irritation på din kærestes pik, og i din skede, på grund af de mange timers kontakt. Men jeg kunne også godt forestille mig at risikoen for at der kan opstå ubalance i skeden, med eksempelvis svamp til følge kan stige en del.

Hvis det er i forbindelse med sex, kan der også være en forøget risiko for at du får en urinvejsinfektion, hvis han kommer oppe i dig, og du ikke får tømt sæden ud, inden I falder i søvn.

Jeg tror jeg ender op med den konklusion, at det måske godt kan lade sig gøre, men jeg vil ikke umiddelbart anbefale jer at gøre det.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål