Penis

brevkassespørgsmål

Penis

brevkassespørgsmål af
Kasper
16 år

Vil bare lige hører om der er noget man kan gøre det er fordi når min pik er slap kan jeg trække forhuden tilbage bag glans og en del længere men når den er stiv kan den kun lige komme om bag glans og det er ligesom min pik streng er helt spændt ud ligesom den er for kort og hvis jeg ikke har "varmet" den lidt op først gør det ond og jeg ville bare hører om det måske er noget der kan komme til og genere mig senere hen og om der er noget man kan gøre uden og gå til lægen

vh

Svar:

Hej.

Tak for dine spørgsmål.

Der er nogle ting du selv kan gøre. En normal god hygiejne er vigtigt. Nu skriver du ikke i dit brev, om det du oplever, er opstået for nyligt eller om du ofte har haft ondt eller følt din pik er helt spændt ud, når den er stiv. Hvis det er opstået pludseligt kan det være en betændelsestilstand og så kan du starte med at sørge for god hygiejne dernede. Hvis det fortsætter er du nødt til at opsøge læge. Hvis det altid har været en smule problematisk at trække forhuden tilbage, så vil jeg også anbefale dig at søge egen læge. Jeg ved godt at du i dit brev spørger efter hvad du selv kan gøre uden at gå til læge, men det vil alligevel være min anbefaling til dig.

Håber du kan bruge mit svar,

De bedste hilsner, Lisa

cyberhuslisabjs billede
Lisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål