syndes jeg er lav

brevkassespørgsmål

syndes jeg er lav

brevkassespørgsmål af
asmus
14 år
Oprettet 1 år 7 måneder siden

jeg føler jeg er meget lav da jeg kun er 1,60 og det er meget træls håber i vil hjælpe hvis man kan hjælpe

Svar:

Kære Asmus

Der er desværre ikke noget, man kan gøre for at blive højere. Det er genetisk bestemt, hvor høje vi bliver, og vi har derfor ikke rigtig nogen indflydelse på det.

Jeg har dog også brug for at sige, at hvis man ser på hvad gennemsnitshøjden er for drenge på din alder, så er det ikke fordi, at du er så lav egentlig. Du er ikke langt fra gennemsnittet, og samtidig så er du kun 14 år. Det vil sige, at du i hvert fald har en 4-5 år igen, hvor du kan vokse dig højere, så der er håb forude.

Husk på, at uanset hvor høj du ender med at være, så er du lige præcis sådan, som du skal være!

De bedste hilsner

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål