Er min pik for stor?

brevkassespørgsmål

Er min pik for stor?

brevkassespørgsmål af
Brian
15 år
Oprettet 1 år 7 måneder siden

Er min pik for stor? Sender jeg nudes til nogen så siger de alle at den er stor og at de ikke ville kunne få den oppe, måske i fissen men ikke i røven. Har jagt sex før og det var perfekt

Svar:

Hej du

Om din pik er for stor, er svært at svare på.

Ud fra et nude, kan det være rigtig svært at vurdere, den egentlige størrelse på en pik. Så hvordan mon den samtale forløber omkring sex?

Du skriver du er 15 år, så jeg tænker jo det vil være vigtigt at finde en sød pige, som du har lyst til at være sammen med, og lære at kende inden i har sex.

Rent fysiologisk er en kvindes skede meget fleksibel. Tænk på at et barn jo kan komme igennem skeden, når det fødes, det siger en del om, hvor flexibel skeden egentlig er.
Så hvis en pige er ordentlig tændt og klar til sex, bør det ikke være et problem, men det kan blive det, hvis pigen ikke er våd nok.

Omkring analsex, tænker jeg igen, at det skal gøres under trygge omgivelser og med god opvarmning først. Det er ikke noget man bare lige gør! Og igen så er det bare ikke alle piger der er til analsex, og det er vigtigt at respektere.

Så måske prøv og kig lidt på de snakke du har om sex, og overvej om du skal lære en sød pige at kende, inden det når til sex og nudes. Så begge har en reel lyst til at være sammen, særligt set ud fra din alder. Du skal nok få erfaring i takt med at du bliver ældre!

Mange hilsner Rose

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål