Svigning og kløen af forhud

brevkassespørgsmål

Svigning og kløen af forhud

brevkassespørgsmål af
Karl
15 år

Jeg har nu efterhånden ornaneret i 2 år, det er ca hver anden dag jeg har gjort det. men her på det sidste har jeg haft et lille problem....

Efter jeg har cummet, er min forhud og pikstreng begyndt at svig og klø helt vildt. der kom også blodpletter på min forhud. dette bekymrer mig meget da jeg gerne vil fortsætte min hobby, og jeg ikke tør gå til lægen eller snakke med mine forældre om det.

please hjælp mig!

Svar:

Kære Karl.

Tak for dit spørgsmål :)
Når man onanerer ofte, og især hvis man gør det på tør hud, så kan huden på forhuden blive irriteret og få små skrammer og sår. Huden forhuden er nemlig utrolig følsom. Derfor kan det være en rigtig god ide at bruge en eller anden form for smørelse. Det kan f.eks være mandelolie, glidecreme, en creme uden parfume i. Det kan være med til at der ikke er ligeså meget friktion under onani og beskytter huden.
Svien og kløen som du oplever kan selvfølgelig forsvinde igen, ellers vi jeg klart opfordre dig til at tage en snakke med din egen læge.

Håber du kan bruge mit svar Karl.

Bedste hilsner
/ H

Hannehs billede
Hanneh fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål