Størrepik

brevkassespørgsmål

Størrepik

brevkassespørgsmål af
??
22 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej cyberhus jeg er 22 år og har en lille pik på 9 cm slap og 12 cm stiv så mit spørgsmål er om man kan bruge penis pumpe eller nogle cremer?

Svar:

 Hej med dig,

Først og fremmest så lyder din penis til at have en ganske normal størrelse.

Du spørger, om man kan bruge en penispumpe eller cremer til at gøre den større. Kort og godt må mit svar være, at det kan man desværre ikke.

Der findes mange hjemmesider med tilbud om penispumper og diverse ting, der eftersigende skulle kunne forstørre penis. Hvis man læser nærmere på nogle sider, står der dog også, at penispumpen giver resultat - men at det er midlertidigt og ikke vedvarende.

Så, det er ikke noget, der får din penis til at vokse og ændre sig i størrelsen - andet end at den måske kan synes større lige i øjeblikket. Derimod kan du være uheldig at komme til at skade din penis - og det tænker jeg ikke er en risiko, der er værd at løbe.

Efter hvad jeg også kan læse mig frem til, så er penisstørrelsen også primært genetisk - ligesom øjenfarve og hudfarve.

Derfor tænker jeg, at det handler om at få det bedst mulige ud af den størrelse, du nu engang har. Og som jeg startede med at skrive, så er det en ganske normal størrelse.

Jeg håber, det var svar på dit spørgsmål. Du er velkommen til at skrive igen eller komme i vores 1-1chat, hvis du har brug for at tale mere om det.

De venligste hilsner,

Kathrine.

KathrineBs billede
Kathrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål