store bror
brevkassespørgsmål af
Anonym
hej jeg har lige bollet min store bror der var vildt dejligt jeg fik den også i munden er det helt normalt i min alder min mor og far ved det ikke og vis jeg siger det er jeg bange for de bliver sur og jeg kunne rigtig godt lide at knalde med ham (15 år) hjælp mig!

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du kan være bange for, at fortælle det, for det din bror har gjort ved dig er forkert. Men du er nød til at fortælle dine forældre det, så din bror ikke gør det igen.
For det din storebror har faktisk gjort noget ved dig er ulovligt på flere måder. Den ene måde er at han er gået i seng med en mindreårig og den anden er, at han er gået i seng med sin søster. Det er helt klart noget der ikke må ske igen, og jeg synes det er vigtigt at både du og din bror får snakket med nogen om hvad der er sket så i begge kan få hjælp til hvordan i kan komme videre efter det der er sket.
Jeg håber du kan bruge svaret
med venlig hilsen Paw