Større pik

brevkassespørgsmål

Større pik

brevkassespørgsmål af
E
21 år
Oprettet 1 år 4 måneder siden

kan man godt få en større pik med vaseline bare fordi den skal være meget større end den er i forvejen

Svar:

Hej E

Vi får mange spørgsmål om metoder til at få en større pik, så du er langt fra alene om at have sådan et ønske.

Svaret er "desværre" ret enkelt. Nej, din pik kan ikke blive større med Vaseline. Jeg ved godt nok ikke hvordan du tænker at bruge vaseline på pikken, men jeg kan ikke komme på en metode der kan gøre nogen som helst forskel for størrelsen.

Kigger man rundt omkring på nettet, findes der mange bud på hvad man kan gøre. Alt fra cremer, medicin, instrumenter og meget andet. Jeg har stadig ikke stødt på en eneste ting der faktisk virker. I bedste fald er det spild af tid og penge, og i værste fald kan du skade din pik.

At ønske en større pik, er noget du har til fælles med vanvittig mange drenge og unge mænd. I virkeligheden er størrelsen ikke så væsentligt, som man kan tænke. Jeg ved godt det er lidt en floskel, og nok ikke det råd du havde ønsket dig.

Men jeg er bare sikker på at du bliver meget mere tilfreds ved arbejde for at holde af den pik du har, frem for at jagte noget du ikke har, for der er ikke rigtig nogen magisk kur, der får den til at vokse, unaturligt.

De fleste af de unge fyre der er kede af deres pik, har faktisk en fuldstændig normal størrelse. Måske er det også sådan for dig? En helt almindelig størrelse er mellem 10-18 cm, når den er stiv og fuldt udvokset. Hvis din pik er i det spektrum, er den som pikke er flest. Selv hvis den er mindre så er den på ingen måder mindre værd. Både store, mellem og små pikke har hver sine fordele og ulemper, og de er lige gode, funktionsdygtige og brugbare.

Så vaseline kan være godt til mange ting. At få en pik til at blive større, er ikke en af dem.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål