Hvordan stopper jeg med at fake?
brevkassespørgsmål af
Lea
15 år
Jeg har fået en rigtig sød kæreste. Den første gang vi var intime kunne jeg ikke komme og jeg kunne mærke at min kæreste var rigtig skuffet og ked af det og flov. Så næste gang han var i mig der gav jeg et lille skrig på et tidspunkt for at gøre ham glad og han blev megalykkelig og stolt. Nu er jeg så fortsat med at give et skrig for at gøre ham glad men jeg kan da godt mærke det er en virkelig ond cirkel. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme ud af den. Jeg kommer jo ikke men vil jo heller ikke røbe for ham at jeg har faket for så fremstår jeg jo som en løgner og han blir ked af det. Aner ikke hvad jeg skal gøre?

Svar:
Kære du
Det lyder som en rigtig træls situation du er kommet i, så jeg er glad for du rækker ud!
Jeg vil starte med at fortælle, at det faktisk på ingen måde er unormalt, at det kan være svært at komme for mange piger. Både unge teenagere og voksne kvinder. Særligt hvis det er i forbindelse med at pikken er oppe i pigen, er det meget få piger der reelt kan komme af det alene. Der skal ofte stimuleres ved klitoris eller andet, for at en kvinde kan få udløsning.
Dertil er der det i det, at det er super vigtigt at kunne slappe af og give slip, når orgasmen nærmer sig. Den bedste måde du kan lære at komme på, er ved at du udforsker din egen krop via onani, og på den måde finder ud af, hvad du godt kan lide, hvornår det er rart, og hvad og hvor meget der skal til, for at du kan få en orgasme.
Mange kvinder skal faktisk lige lære det, før det sådan helt er mulige for dem!
Hvis du har lyst, kan du læse mere om det her på dette link
Så der er ikke noget at være flov over på den front, selvom jeg sagtens forstår det. Der er også unge fyre der ikke kan få orgasme bare sådan lige, ja endda voksne mænd.
Det absolut vigtigste er her at kunne slappe af, nyde det og være tændt!
Til dit andet problem... Jeg kan sagtens forstå at du synes det er svært at fortælle sandheden nu, men samtidig læser jeg også, at du ikke har lyst til at være i den her løgn.
Derfor vil jeg jo kraftigt anbefale, at du får talt med din kæreste om det, og at du har gjort det fordi du var bange for at gøre ham ked af det, og at du ikke synes det var særlig rart at han blev skuffet og flov. Være ærlig og sige, at du rigtig gerne vil lære det, men det kræver tid og tålmodighed fra jer begge, så du kan komme til at nyde det så tilstrækkeligt, at det kan give dig en orgasme.
Jeg tænker at han godt vil kunne forstå det, især hvis du fortæller ham at du faktisk ikke ønsker at skuffe ham eller gøre ham ked af det. Det kan langt de fleste mennesker forstå!
Ved at være ærlig overfor ham, kan det måske også gøre, at i sammen kan udforske hinandens kroppe, og finde frem til måder der kan gøre noget godt for dig, så du kommer tættere mod en orgasme.
Jeg håber det hjælper dig lidt på vej, og ellers kan du altid skrive igen, ligesom du på linket tidligere, også kan stille spørgsmål særligt rettet mod sex. De kan svare endnu mere uddybbende end jeg kan her.