STRAM OG BLOD
brevkassespørgsmål af
forvirret pige
16 år
Hej jeg skriver fordi jeg er utrolig stam så min fyr kan ikke få den ind men 2 gange fik han den lidt ind og jeg blødte utroligt meget begge gange så ved ikke hvad der sker med mig men endten bløder jeg utroligt ellers kan han slet ik få den ind har i nogen gode råd til hvordan vi kan havesex uden alle de problemer og kan jeg blive mindre stram på en måde eller forhindre at det bløder PLEASE HJÆLP

Svar:
Hej med dig
Det er godt, du skriver!
Det er vigtigt, at man sørger for, at begge er helt klar til samleje, inden fyren trænger ind. Ellers kan det godt gøre ondt, og der kan komme rifter, der kan bløde en smule. Det skal ikke gøre ondt eller bløde, når man har sex. I skal derfor sørge for, at du er blevet våd nok til, at han kan komme ind, og at det ikke føles ubehageligt. En god idé er at have et langt forspil. Hvis det stadigvæk ikke lykkes at blive våd nok, så kan man altid købe sig noget glidecreme.
Jeg håber, det var svar nok til dig. Ellers er du velkommen til at skrive igen.
Mvh. Louise