For stor pik
brevkassespørgsmål af
Anonymt
14 år
Hej jeg er en 14 årig dreng jeg er i tvivl om min pik er for stor når jeg går i shorts biler min pik altid ud og nogle af de andre i klassen gør grin med det det er ikke kun shorts det er også andre slags bukser jeg har prøvet at gå med noget stram inden under mine shorts og bukser men man kan stadig se den er det normalt

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå at du bliver frustreret over at dine klassekammerater gør grin med din pik, og det er heller ikke okay.
Det du beskriver lyder helt almindeligt. Hos langt de fleste drenge og mænd, vil man ofte kunne se en bule i bukserne.
Måske har du en dag, lige gjort en bevægelse eller haft noget tøj på, der har gjort bulen større, og så er det så blevet det som de andre bliver ved med at fokusere på.
I 14-års alderen er de fleste vildt fokuseret på alt det der sker med kroppen, fordi det er så vildt. Nogle er længere end andre, og så skal der ikke så meget til, før man taler eller driller dem der måske er kommet lidt længere. Jeg tror de piger med størst bryster i klassen kan have samme oplevelse, og det er ikke særlig sjovt.
Jeg tror det skyldes en naturlig nysgerrighed, som bare fylder rigtig meget lige nu. Indenfor få måneder, vil de garanteret bæive mindre.
Hvis du kan tror jeg du skal prøve at ignorere det, når nogen siger noget. For det det er som sagt helt normalt, så der er ikke noget i vejen. Snart er det ikke længere helt så interessant, i tak med at det ikke længere er så sjovt at fokusere på de andres udvikling, og så tror jeg det går over af sig selv.
Held og lykke med det - Pedro