jeg har et problem med furryporn
brevkassespørgsmål af
Jens
15 år
Hej jeg har her for ikke så lang tid siden set min første furry porn video. Jeg syntes det var lidt mærkeligt men jeg kunne ikke stoppe med at se. Nu er jeg stoppet med at se normal porno og ser kun furry porn. Jeg vil virkelig gerne stoppe med det men kan af en eller anden grund ikke. Jeg synes simpelthen det er så frækt og jeg ved ik hvorfor jeg kan bare bedst lide når de har kostumer på. Har i ikke et forslag til hvordan man stopper pls.

Svar:
Hej Jens,
Hvis du gerne vil stoppe med at se furryporn er der to oplagte muligheder: enten gå "kold tyrker", hvor du stopper helt med det fra den ene dag til den anden, eller giv dig selv en stille og rolig udtrapning, hvor du ser mindre og mindre for hver dag/uge/måned. En tredje mulighed er, at du blot lader dig selv se alt det furryporn du har lyst til, og så se hvad der sker. Måske bliver du træt af det på et tidspunkt, og går videre til noget andet. Eller måske bliver du ved med at tænde på det, og bliver ved med at se det, og så er det også helt i orden.
Jeg bliver nemlig nysgerrig på, hvorfor du gerne vil stoppe med at se furryporn. Det er forskelligt fra person til person hvad vi tænder på, og der er ikke noget, der er forkert. Man må tænde på alt i hele verden. Det er kun hvis man udlever sine fantasier, og en selv eller andre tager skade af det, at det er forkert. Men selve fantasierne må vi have ligeså mange af vi har lyst. Og de må være ligeså vilde og lige så vanlije som vi har lyst. Så der er altså ikke noget galt med at se furryporn. Og hvis det er det du tænder på, synes jeg bare du skal give den gas. Det er der ikke noget forkert eller skamfuldt i.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv