Størrelsen

brevkassespørgsmål

Størrelsen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 3 måneder 4 uger siden

Min penis er 14-14.5 cm.  Er det gennemsnitteligt?

Svar:

Hej med dig.

Det spørgsmål er der mange andre, der også sidder og overvejer. Det er noget, der godt kan fylde lidt, hvor ‘på skalaen', ens penis ligger. Og jeg kan fortælle dig, at gennemsnittet lyder på 9,15 cm i slap tilstand og 13,12 cm i stiv. Derfor kan man sige, at din penis umiddelbart er længere end gennemsnittet. Tallet er ikke sådan en regel for, hvor lang en penis skal være og at alle penisser skal være så lange - der findes simpelthen så mange forskellige længder derude hvilket er helt normalt og super fint.

Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål og du sender endelig bare flere herind, hvis der dukker nogle op.

De bedste hilsner

Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål