Mærkelig ble lyst

brevkassespørgsmål

Mærkelig ble lyst

brevkassespørgsmål af
Har ikke lyst til af skrive mit navn
14 år
Oprettet 1 år 8 måneder siden

Hej jeg har et spørgmål til jer. Jeg kan godt lide at have ble på og har købt nogen bleer i min størrelse siden jeg var 10 købte dem tideligt om morgen så igen så mig men kan ikke holde det hemmeligt mere vil gerne prøve at fortælle det til min mor da jeg ikke kan overskue at holde det hemmeligt mere Mit spørgmål er hvordan fortæller jeg hende jeg kan lide at have ble på ikke for at tisse eller skide i den men bare have den på så jeg ikke behøver at være alene hjemme når jeg har ble på på mit værelse og hun måske kan hjælpe med at købe bleer der ikke er nat bleer da det er de eneste man kan købe i butikker det vil gøre mig så mega glad hvis i kan hjælpe mig -14 årige dreng

Svar:

Hej du

Jeg kan godt forstå at du synes det er svært at skulle gå alene med den her hemmelighed, når det er noget der faktisk føles som en væsentlig del af dig, og det er rart at kunne være åben om hvem man er.

I forhold til at få fortalt det til din mor, kan du måske starte med at sige at du gerne vil dele noget med hende, som er vigtigt for dig, men også at det er noget, som dy synes er rigtig svært at tale om, så hun ved at det her kan være ret sårbart for dig.

Hvis du synes det er for svært at få sagt, kan du overveje at skrive et brev til din mor, hvor du får fortalt det du gerne vil. Du er god til at beskrive og fortælle om det her i brevkassen, så måske kunne det også fungere i forhold til din mor?

Du skriver ikke så meget hvad det præcis er du synes er så dejligt ved at gå med ble. Siden du ikke tisser eller skider i den, kan det måske skyldes den her følelse af varme og noget der sidder rigtig tæt? Hvis det alene er det det handler om, kunne der måske være andre muligheder, som stramt siddende termo undertøj, eller lignende. Jeg skriver ikke om andre muligheder fordi det er forkert at du går med ble. Det handler kun om at det måske kunne gøre det nemmere for dig, hvis du kunne få samme effekt af en mere enkel løsning.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål