Størrelse
brevkassespørgsmål af
Anonymt
12 år
Hej Cyberhuset. jeg har undret mig lidt over en ting her på det sidste. hvis du onanere sådan ok meget kan det så på nogen måde gøre så din penis bliver mindre, eller på en eller anden måde stopper med at vokse, Bare i det hele taget et eller andet.

Svar:
Hey Anonym
Ja, man kan godt blive lidt nervøs, for der findes så mange skøre historier derude.
Men jeg kan give dig et helt klart svar. NEJ...der er ingen sammenhæng mellem størrelse og onani. Din penis vokser lige meget om du onanerer én gang om måneden eller 20 gange om dagen. Hvis du slet ikke onanerer har det stadig ingen betydning.
Så hvis du synes det er dejligt at onanere, så kan du bare gøre det lige så meget du har lyst til.
Mange hilsner
Lasse