Spg 2

brevkassespørgsmål

Spg 2

brevkassespørgsmål af
Christian
15 år

Hej.
jeg har fået svar på mit første spg. men jeg har et til. har en knop på min penis der er gul/hvis. Fik atvide det kunne være en talgknop eller en hårdknop. Men en hårdknop gør ondt Og er rødlig. Min er ingen af delene. Men er der andet det kan være?

Svar:

Hej Christian,

Dejligt at du har fået svar på dit spørgsmål. Jeg håber, at det var et svar, du kunne bruge.

I forhold til den knop du beskriver, så tænker jeg også, at det kan lyde som en talgknop, bums eller en lille byld. Hvis det ikke er noget som gør ondt, tænker jeg ikke, at der er grund til bekymring. Hvis du er generet af det, kan du overveje at gå til lægen eller evt. prøve at trykke den ud.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål