Sæd

brevkassespørgsmål

Sæd

brevkassespørgsmål af
Emil
14 år

Hej jeg ville spørge hvor lang tid det tager for sæd at tørre hvis det er under forhuden

Svar:

Hey Emil

Spændende spørgsmål. Det tror jeg aldrig vi har svaret på før.

Jeg tænker der er en bestemt tørringstid . Det vil nok afhænge af mængden af sæd, og hvordan den enkeltes forhud ser ud.

Spørger du mon fordi du oplever at der er vådt i dine underbukser et stykke tid efter du har haft sex, eller har onaneret? Hvis det er tilfældet skal du også være opmærksom på at der sagtens kan være sædrester tilbage i pikken efter man har haft udløsning. Og så kan der sagtens komme dråber af sæd ud efter et stykke tid, og derfor kan det så blive vådt igen.

Håber svaret er brugbart.

Mange hilsner

Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål