Svien

brevkassespørgsmål

Svien

brevkassespørgsmål af
Jonna
24 år
Oprettet 6 år 7 måneder siden

røde pletter i ganen som svier, tungen også, jeg har før haft pletterne som er forsvundet af sig selv, jeg bære protese , som jeg tager ud om natten ,pletterne er kommet i nat ,så første dag med dem , i denne omgang der er af forskellige størrelser og ligner som man har skrabet sig, nogle af dem ,

Svar:

Hej med dig

Cyberhus er et rådgivningstilbud til børn og unge mellem 9-23 år.

Vi modtager mange spørgsmål, og for at sikre at vi kan give alle børn og unge i vores målgruppe svar, bliver vi nødt til at sortere spørgsmål fra andre fra.

Vi henviser istedet til egen læge.

Venlig hilsen
Niels-Christian