mit underliv har ændret smag..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej.. Det er meget underligt.. Mit underliv smager virkelig klamt.. På et tidspunkt så den her fyr Jeg fik finger af slikked. På den, og så gjorde jeg det samme og har altid frygtet hvordan det smagte.. Men det smagte faktisk fint, lidt anderledes men helt fint, havde intet imod det.. Så her igår lå jeg og onanerede og efter at have haft min finger oppe slikkede je. På den.. Men den smagte virkelig klamt.. Det er en virkelig Salt og skarp smag, som virkelig er frastødende.. Konsistensen har ikke ændret sig.. Det lugter ikke mere end normalt og lugter som det plejer.. Er min pH balance blevet underlig? Er det ligesom med drenges sæd fordi jeg spiser noget bestemt? Jeg er lidt bange nu.. Hjælp

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du er bekymret, da dit underliv har skiftet smag.
Lad mig starte med at sige, at jeg i hvert fald ikke tror der er noget alvorligt galt. Det er normalt er det sekret man har i skeden kan ændre sig lidt fra tid til anden. Som du også selv skriver har det sandsynligvis noget med pH-balancen at gøre. Det man kan gøre er at bruge noget intimsæbe, som har en pH-værdi der passer nogenlunde med den pH man som kvinde har i skeden. Almindelig sæbe har nemlig ofte en lidt for høj pH-værdi som kan risikere at udrydde den naturlige flora som kvinder har i skeden. Man kan også være lidt påpasselig med ikke at vaske sig alt for grundigt i selve skeden.
Mig bekendt har det man spiser ikke nogen indflydelse på smag, duft og pH-værdi.
Håber at du kan bruge mit svar og slipper af med dine gener.
Med venlig hilsen
Morten