For meget forhud?

brevkassespørgsmål

For meget forhud?

brevkassespørgsmål af
M
14 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Hej cyberhus.

Jeg tror måske at jeg har for meget forhud. Det er lidt svært at forklare, men det er som om der er "stribe" af ekstra hud under forhuden, ca. 1 cm. under glansen. Der er ikke noget at se når forhuden er trukket helt tilbage, men når jeg trække den frem igen, kan jeg se at noget af huden(ikke forhud) trækker sig sammen til en lille "stribe" der går hele vejen rundt om penis. Det kan godt skabe lidt smerte, hvis jeg f.eks onanere.

Det er meget svært og forklare, men håber i forstod.

Svar:

Hej.

Mange tak for dit forsøg på at beskrive problemet, men til trods for dette vil jeg nok anbefale dig, at kontakte din egen læge med henblik på et kig og en snak om hvad der evt. kan gøres ved det. Du burde i hvert fald ikke få smerter ved onani, med forbehold for hvor meget/ofte du gør det.

Beklager jeg ikke kan hjælpe bedre.

Held og lykke med det, Sarah

Sarahs billede
Sarah har svaret på dette spørgsmål