Sove med Buttplug

brevkassespørgsmål

Sove med Buttplug

brevkassespørgsmål af
Simon
21 år
Oprettet 3 år 8 måneder siden

Hej cyberhus

jeg er en dreng på 21 år som godt ka lig at bruge Buttplug, men min spørgsmål er så om men må sove med Buttplugen i? vil gerne vide hvorfor/hvorfor ik

Svar:

Hey Simon

Det er et godt spørgsmål du stiller. Du skriver at du gerne vil vide hvorfor man må eller ikke må sove med en buttplug. Jeg må indrømme at jeg ikke har kunnet finde noget godt svar.

Jeg har ikke kunnet finde advarsler mod at sove med en buttplug, eller årsager til at man ikke skulle. Det er selvfølgelig ikke det samme som at sige at det er 100 procent sikkert, og forklare hvorfor.

Jeg tænker det vigtigste er at du udelukkende bruger en buttplug der er god kvalitet og som er designet til at være en buttplug. Nogle bruger almindelige dildoer eller andre ting, og så kan der være en risiko for at legetøjet glider for langt op i endetarmen.

Det risikerer du ikke med en "ægte" buttplug, fordi der altid vil være en stopklods der sikrer at den ikke glider op.

I forhold til om der kan være andre risici ved at sove med den, tænker jeg du skal prøve at forhøre dig der hvor du har købt den, eller gå ind I en sexshop, hvor du kan få god vejledning i brug af deres produkter.

Mange hilsner

Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål