Onani gennem underbukser

brevkassespørgsmål

Onani gennem underbukser

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 1 år 6 måneder siden

Hej. Jeg er en dreng på 13 år som er begyndt at onanere. Jeg rører mig selv gennem mine underbukser, men jeg kan ikke rigtigt få noget ud af "normal" onani. Kommer dette til at påvirke mit sexliv i fremtiden? Bør jeg stoppe?

Svar:

Hej Anonym

Det lyder skønt at du er begyndt at gøre dig nogle erfaringer med at onanere. Det er helt naturligy at onanere, og langt de fleste mennesker gør det. Det er en rigtig god måde til at lære sin krop og sin lyst bedre at kende, så det skal du endelig bare fortsætte med.

Der findes ikke en rigtig måde at onanere på. Hvis det fungerer bedst for dig at gøre det gennem dine underbukser, så er det ikke noget problem, og jeg kan ikke se, at det på nogen måder kan skade dit fremtidige sexliv.

Onani handler om at udforske og afprøve forskellige metoder, og så finde det der føles rart. Så bliv ved med at gå på opdagelse. Vores lyst ændrer sig gennem livet, og måske onanerer du helt anderledes om et år eller senere i livet. Der er ikke noget i vejen med at gøre det som du gør nu, hvis det bare føles bedst.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål