Solbade nøgen hos mor

brevkassespørgsmål

Solbade nøgen hos mor

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Oprettet 1 år 2 måneder siden

Er det ok at solbade nøgen hjemme i mors haven, når min søster er der ? Hun er 15 år.

Svar:

Hej du

Hvor er du en betænksom storebror, der tænker over, om det er okay.

Det er ikke sådan, at der findes nogle helt faste regler, man kan følge, på det punkt med nøgenhed omkring sin familie. For nogle er det fuldstændig naturligt og for andre er det grænseoverskridende. Helt overordnet er det egentlig kun dig, der kan finde ud af, om du har det fint med at solbader nøgen eller ikke.

Fær du inddrager andre, skal du måske starte med at kigge indad. Hvis det at solbade nøgen handler om at du synes det er lidt frækt. Måske endda endnu mere hvis din søster ser dig nøgen, så er svaret klart nej.

Hvis det derimod ikke handler om noget seksuelt, men du bare nyder at solbade uden tøj, ser jeg ikke noget problem, hvis det ikke konflikter med din mor og søster.

Jeg tænker du kan starte med at spørge din mor. Da det er hendes have, kan hun måske have en holdning til om du er nøgen eller ej.

Hvis din mor siger okay, kan du spørge din søster, om hun er okay med det. Og så kan du gå ud fra, hvad hun siger. Igen må du lige overeje om hun synes det er frækt og har seksuelle undertoner, for så skal du nok også overveje at lade være.

Det er lige vigtigt for mig at understrege, at der intet forkert er ved at solbade nøgen, og det behøver slet ikke have en seksuel komponent. Det er bare vigtigt at I er enige om hvad alle har det godt med.

God fornøjelse med at finde ud af det. De bedste solskinshilsner Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål