Snyd til eksamen

brevkassespørgsmål

Snyd til eksamen

brevkassespørgsmål af
Isabel
20 år
Oprettet 10 måneder 2 uger siden

Hej:) Til gymnasieeksamenerne er der eksamensvagter herunder IT vagter. Man må ikke gå på internettet, og hvis man gør kan IT vagterne spore det, og man dumper pga. snyd Dvs. jeg ved, at vagterne kan se hvad der foregår på wifiet. Mit spørgsmål er om IT vagterne vil kunne spore ens søgninger på internettet hvis man slår wifi fra, og søger i gennem 4G data fra sin iPhone, ved at smugle den med ud på toilettet f.eks. ved at gemme den i lommen. Det er vigtigt for mig at understrege, at jeg spørger fra min ven, som overvejer at snyde. Jeg går ikke selv på gymnasiet.

Svar:

Kære Isabel.

Det er pænt af dig at prøve at hjælpe din ven. Men vi giver ikke råd til hvordan man snyder til eksamen, så vi kan desværre ikke hjælpe din ven med spørgsmålet, men jeg håber, at vedkommende kan klare sine eksamener uden snyd.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål